... ότι αυτή η επιθυμία δεν ήταν παρά η επιθυμία του Άλλου. Όταν ο Άλλος εκκενώνεται, η επιθυμία χάνει τη συνεκτικότητά της. Αλλά υπάρχει και ένα επέκεινα. Όταν το υποκείμενο ξεμπερδέψει με τον Άλλο, έρχεται ...
... του ευνουχισμού.
Ο Μιλέρ ωστόσο θεωρεί σκόπιμο να διαχωρίσει τη μητέρα από τη γυναίκα. Η μητέρα είναι ο Άλλος του αιτήματος, ο Άλλος στον οποίο απευθύνεται το παιδί για να λάβει μια απάντηση. Η μητέρα ...
... του αναλυτή. Εντούτοις, ο ένας και ο άλλος δεν έχουν την ίδια σχέση με το εν λόγω ασυνείδητο, διότι ο ένας έχει ήδη πραγματοποιήσει την ψυχαναλυτική εμπειρία και ο άλλος όχι.
ΑΡΧΗ ΔΕΥΤΕΡΗ: Η ψυχαναλυτική ...
... για παράδειγμα», μας λέει. «Δεν υπάρχει κανένας άλλος ορισμός του ναρκωτικού, παρά αυτός: είναι αυτό που επιτρέπει να διαλυθεί ο γάμος με το πουλάκι»[8].
Το ναρκωτικό δεν είναι επομένως ένα μόρφωμα ...
... Στηρίζει την επιχειρηματολογία του σε αυτό που ο Λακάν ονομάζει το μεγάλο μυστικό της ψυχανάλυσης, δηλαδή ότι δεν υπάρχει Άλλος του Άλλου.
Μας υπενθυμίζει ότι στο προκαταρκτικό ερώτημα ο Λακάν είχε πει ...
... είναι το σύμπτωμα, ένας άλλος είναι η τέχνη. Δηλαδή μιλάμε είτε για συμπτωματοποίηση είτε για μετουσίωση. Πρόκειται για ένα διπλό πεπρωμένο της libido, δυο πεπρωμένα που από τη μια είναι σε αντίθεση και ...
... δεν είναι ο πατέρας, δεν είναι ο μεγάλος Άλλος, αλλά ότι είναι στην θέση του αντικειμένου α[4].
Το Νοέμβριο του 63 στην πρώτη και μοναδική παράδοση του σεμιναρίου Τα ονόματα του Πατρός, ο Λακάν ...
... ο Άλλος του Άλλου; Και η απάντησή του είναι ότι αυτό που πραγματοποιεί την κατηγοριοποίηση είναι ο λόγος, δηλαδή η έννοια της διάκλεισης του Ονόματος του Πατρός αντικαθίσταται, κατά κάποιο τρόπο, από αυτή ...
... σύμπτωμα αποδίδεται στον Άλλο, ο ψυχωτικός γνωρίζει ότι το σύμπτωμα είναι του Άλλου. Είναι κανονικός εφόσον είναι ο Άλλος που έχει το σύμπτωμα και όχι ο ίδιος.
Για τον Miller το αναλυτικό σύμπτωμα απαντά ...
... προβαίνει με δύο τρόπους: ο ένας στοχεύει να ιχνηλατήσει την εξέλιξη της διδασκαλίας του Λακάν σε ό,τι αφορά την ψύχωση και τα ζητήματα που εγείρει, ο δε άλλος είναι ειδικότερα αφιερωμένος στην πρόσφατη ...
... καθώς και εκείνη της διάκλεισης, έχουν μετακινηθεί στην ύστερη διδασκαλία. Το Όνομα-του-Πατρός δεν είναι πια ο Άλλος του Άλλου, αλλά έχει περιοριστεί στο σύνθωμα, σε μία λειτουργία ονοματοδοσίας του πραγματικού. ...
... λαμβάνεται υπόψιν η αντίδραση του Άλλου. Σε αυτό το σημείο θεμελιώνεται η σχέση της πράξης με το Witz. Το Witz αποκτά την αξία του από την υποδοχή του Άλλου. «Μόνο από τη στιγμή που ο Άλλος αναγνωρίζει ...